poniedziałek, 17 czerwca 2013

Pakiecik bucików dla chłopczyka

Witam,

natchniona świeżym powietrzem i naturą, powróciłam do miasta i zaczęłam szydełkować, miałam zrobić jeszcze kilka rzeczy, ale chyba będę je musiała odłożyć na jutro z mężem.

Dzisiaj postanowiłam, że stworzę coś stricte dla chłopców, ponieważ ostatnio dominuje dziewczyńska modła.

Zrobiłam jeden projekcik na podstawie balerinki z nowym wzorem słupka reliefowego ;)

może nie jest zbytnio widoczny, ale wierzcie mi na słowo jest ich tam 3 rzędy przy czym zrobiłam pewną wariację na ten temat :P efekt końcowy wygląda następująco (moje małe odczucie- wybrałabym następnym razem bardziej stonowane kolory)
Szydełkowe buciki dla Chłopca




Drugą parę zrobiłam standardowo z tą różnicą że jeden rząd zwężenia zrobiłam za tylne oczko, dzięki temu wyszedł bardzo atrakcyjny wizualnie ślaczek, dodałam paseczek na guzik przytrzymujący stópkę, miły sercu:

Szydełkowe buciki dla Chłopca



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz