środa, 12 marca 2014

Chrzest i inne czyli dwa dni z życia wzięte

Witam,
tutaj istna manufaktura ze mnie wyjdzie, tak tak, pracowita niedziela i poniedziałek, ręce zbolałe od szydła, ale jaki efekt!
cud miód i orzeszki, rzekła bym, coś dla amatorów malusich nóżeczek <3

w niedziele nadziergałam 6par bucików, 6par w dniówe, niby mało ale jakie piękne dopracowane i cudowne :P
Szydełkowe balerinki
Do białych i ecru balerinek w poniedziałek dorobiłam 3 opaski w różnych wariantach i po 3 kwiatuszki do wszycia do sukieneczek, jedną większą jak broszkę a dwa mniejsze na dole sukieneczki. Wyglądają uroczo!

Szydełkowy zestaw na chrzest
Oczywiście nie omieszkałam wykorzystać tej niebywałej sposobności by sfocić moję dziecię jednakże ona miała inne plany, strasznie się wierciła i chciała zerwać sznurek od aparatu, mimo to ostatecznie udało się kilka zdjęć uratować i tak się prezentuje moja pierworodna w dwóch opaseczkach z listkami szerszej i węższej
tu węższa:
szydełkowa opaska do chrztu



































A tu taki kolarz wąskiej i szerokiej :) smacznego

Szydełkowe opaski do chrztu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz