środa, 20 maja 2015

Motylkowo antywstrząsowe poduszki podóżne

Witam,
wczoraj miałam bardzo pracowity dzień, Milenka miała pobudkę więc dzięki Maszy i Niedzwiedziowi udało mi sie uszyć calutkie 5poduszek, cudownych kolorowych i wyjatkowych!

Każda z poduszek dostępna jest na moim Allegro
więc możecie śmiało zamawiać, domówiłam dwa nowe wzory łowicz na czarnym tle i kolorowe domki, więc niebawem nowe wzory w akcji czekam tylko na kolejną dostawę puchu, mam nadzieję że tym razem będzie szybciej.

a oto nowe kompozycje:

Łowicz i róż:
Motylek antywstrząsowy łowickie wzory i różowy minky, 35zł+kw, Milutek Handmade
kolorowe lale i różowy:
Motylek antywstrząsowy kolorowe lale i różowy minky, 35zł+kw, Milutek Handmade
kolorowe latawce i czerwony minky
Motylek antywstrząsowy kolorowe latawce i czerwony minky, 35zł+kw, Milutek Handmade
Hipsterskie koty i pomarańczowy minky:
Motylek antywstrząsowy hipsterskie koty i pomarańczowy minky, 35zł+kw, Milutek Handmade
MÓJ FAWORYT Liski na łące i pomarańczowy minky:
Motylek antywstrzasowy liski na łące i pomarańczowy minky, 35zł+kw, Milutek Handmade 
 Rogal muffiny i turkusowe minky:
Rogal antywstrząsowy muffiny i turkusowy minky, 35zł+kw, Milutek Handmade
Cała urocza gromadka:
Motylki i rogale antywstrząsowe minky, 35zł+kw, Milutek Handmade


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz