środa, 3 czerwca 2015

Komplet potorki i groszkowe minky

Witam,
ostatnio miałam projekt z wykorzystaniem nowego materiału.
Materiał w stworki którego musiałam szukać, bo główny dystrybutor detaliczny miał dostawę dopiero za 3 tyg...

udało się kupić w tym samym czasie u kogoś innego bez problemu do 15 polecony, na następny dzień był u mnie. Szanuje takich dostawców, uwielbiam i pamiętam.
Nienawidzę natomiast jak ktoś wklepuje mi kit że wysyłka 24h a jak jest coś nie tak to sama muszę się dowiadywać i kombinować, dzisiaj znowu miałam ten problem kurier do dostawcy jakimś cudem nie przybył a ja sama musiałam się dowiadywać czemu nie ma mojej przesyłki, nosz....

Czy Ci ludzie żyją w PRL-u? nie wiedzą jak wielką moc ma klient?
że wystarczy do siebie go zrazić i juz nie wróci?
przesyłka będzie w piatek, a ja nie omieszkam wyfryndzolić odpowiedniego komentarza.
Bo szanujmy się ale jak coś jest nie tak to co robię? od razu pisze do klienta że opóźnienie jest czy coś, a nie robię z niego głupka...

Dlatego mojego dostawcę od pluszu minky chwale pod niebiosa, pisze maila i po 5minutach mam juz zamówienie zwykle zrealizowane mimo ogromnej sprzedaży...

wracając do tematu.
zamówienie składało się z kocyka light, ochraniacza 160x30, podusi płaskiej 40x60 i poszewki 40x60 i motylka minky

Produkty wyglądają następująco, moim zdaniem cudownie:

Kocyk Minky:
kocyk minky light, potworki i groszkowy minky, Milutek Handmade cena 79zł
 Poduszka płaska minky
poduszka płaska minky, Milutek Handmade, cena 40zł
Ochraniacz minky 160x30
ochraniacz na łóżeczko 160x30, Milutek handmade, cena 89zł
Motylek minky
Motylek antywstrząsowy minky, Milutek Handmade cena 35zł


JEŚLI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI WYPRAWKĄ, NIE MA PROBLEMU MOGĘ USZYĆ WSZYSTKIE NIEZBĘDNE DLA MALUSZKA PRODUKTY W JEDNEJ NIEOKLEPANEJ KOLORYSTYCE :) DOKŁADNIE TAKIEJ JAKA WAM SIĘ MARZY :)

tekst alternatywny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz