niedziela, 26 lipca 2015

Wesołe czachy i szary minky komplet do wózka/ wyprawka

Witam,
znalazłam chwilkę by nadrobić moje zaległości na blogu, robota pali mi się w rękach więc nie miałam zbytnio czasu na to by napisać kilka słów o nowych realizacjach, które oczywiście na bieżąco pojawiały się na moim FP.

Chciałam przyjrzeć się jednemu z moich ostatnich realizacji, które wzbudziły nie małe kontrowersje, czyli czaszki dla dziecka ;) mnie osobiście nie przeszkadzają, uważam że to nasza sprawa jakie wzory ma dziecko, a prawda jest bardziej banalna, do 3 roku życia wiekszość dzieci raczej nie przywiązuje uwagi do wzorów czy dosłownego ich znaczenia *są wyjątki, ale to matka powinna znać swoje dziecko najlepiej i dobierać i zwracać na to uwagę*.

toteż zaczełam szycia, naprawdę sporego kompleciku :) kocyk, wkładka, podusia płaska, motylek :)
wszystko w szarościach z kolorowymi akcentami w postaci czachowego wzoru ;)

materiały:
wysokogatunkowa bawełna od Millera bonehead gray, i szary minky 340g

Motylek:
Motylek wesołe czachy i szary minky, Milutek Handmade, cena 35zł+kw
kocyk:
Kocyk 100x70 wesołe czachy i szary minky, Milutek Handmade, cena 99zł+kw
wkładka do wózka ( na podstawie starej wkładki)
wkładkawesołe czachy i szary minky, Milutek Handmade, cena 110zł+kw
komplet do wózka z motylkiem:
komplet do wózka wesołe czachy i szary minky, Milutek Handmade, cena 140zł+kw
cały duży zestaw wyprawkowy:
wyprawka wesołe czachy i szary minky, Milutek Handmade, cena 285zł+kw

dla urozmaicenia tych szarości klientka zamówiła jeszcze zestaw kolorowych sensorków:
metkowiec cena 20zł, kostka sensoryczna z bawełny 25zł, Milutek Handmade


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz