poniedziałek, 30 grudnia 2013

Zabawki pod choinkę

Witam,
nadrabiam posty na blogu, bo Święta jak zawsze bardzo zajmujące a z dzieckiem wręcz padałam na pychol. Dlatego dopiero teraz mam chwilkę by nadrobić zaległości...
Grudzień był bardzo męczącym i pracowitym miesiącem ale pociągał za sobą też wiele korzyści ;)

teraz chciałam Wam pokazać zamówienia wigilijne dla Oliwki i Tomcia, obydwoje byli bardzo zadowoleni z zabawek, a były to:

Bohaterka Monster High Draculaura (nie wyszła identycznie ale starałam się jak mogłam a twarz miała zbyt wiele szczegółów by zrobić ją bardziej proporcjonalną :)

Crochet doll Draculaura/ Szydełkowa lalka Draculaura
komplet zawierał :
Lale, bieliznę, kamizelkę z miniówką, płaszczyk z baskijką i kombinezon ze spodniami, oraz pościel do spania :)

Kolejny to słynny bohater Teenage Mutant Ninja Turtles: MichaelAngelo :) czyli żółw ninja :)

Robiłam jego kolegę wcześniej i tu także ma tylko jeden komplet broni tym razem nunchaku
 bardziej mi się podoba :P

crochet Michelangelo (Teenage Mutant Ninja Turtles), szydełkowy Michaelangelo TMNT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz