środa, 19 listopada 2014

Sówkowy komplecik na spacerek

Witam,
jeśli jesteście zwolennikiem "wszystkiego dopasowanego" to oferta dla Ciebie ;)
kupiłam śliczną bawełne w sówki na szarym i uszyłam Milence śpiworek, mufkę a na koniec komin tubę ;)
Super sprawa, super wygodne, ja nie potrzebuje wycięć na pasy, bo milka ich nie używa, przytrzymuje śpiworek zatrzaskiem do szelek u góry budki i działa idealnie, dziecko okryte dookoła, cieplutko i przede wszystkim cudownie się to prezentuje !

Śpiworek dwukolorowy minky, bo miałam akurat takie kawałki, normalnie robię z jednego koloru
Śpiworek na zasówak, rozkładany, wkładam dziecko do rozsuniętego zupełnie śpiworka, nic się nie marszczy nie przesuwa jedną ręką zasuwam w 3sekundy i gotowe, super sprawa, jednak kaptur dla nas już się nie sprawdzi, bo Milka jest już całkiem sporym dzieckiem ;) ma już przecież 15miesięcy!

A dla zmarzniętej mamy, która wiecznie gubi lub zapomina rękawiczek, mufka, idealna na chłodniejsze dni, osobiście mogłaby być mniejsza ale takie są trendy, zapinana na napy, i jak w śpiworku tez dwukolorowa.

Później powstał też komin, który dla mnie jest rozwiązaniem idealnym dla nerwowych dzieci, 3 sekundy jęczenia a potem spokój i szyja zawsze okryta ;) mięciutka, dwu-funkcyjna idealna!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz