poniedziałek, 14 września 2015

Wyniki konkursu kreatywnego

Witam,
prawdopodobnie bardzo uważnie śledzicie mój profil na blogu i fanpejdzu w poszukiwaniu wyników konkursu. Wybór był bardzo ciężki, ale uznałam że najlepszym doradcą będzie własne sumienie :P

postanowiłam co następuje że wygraną w postaci poduszki podróżnej i ochraniaczy na pasy wygrywa Pani Anna Kaczmarska która podsunęła mi pomysł jak poradzić sobie z wiecznie wykopującym się zmarzluchem, nazwiemy go "Milutkowy sennopak" będzie to komplet pościeli z prześcieradłem posiadający zamek z boku który umożliwi pozostawienie na miejscu kołderki a tym samym dziecko będzie przez całą noc przykryte, dzieki temu że kołderka jest 30cm szersza od łóżeczka powinno miec bardzo dużo miejsca na przebieranie nóżkami i tak naprawdę pewnie nie odczuje pewnego podstępu który wobec niego stosujemy.


Jednakże chciałam również wyróżnić za bardzo pomysłowy i również niesamowity produkt wymyślony przez Adę Cichecką Dudłak, za świetną nazwę dla sennopaka, jak również pomysł z organizerem do wózka o nazwie MiluTaśka <3 rewelacja, choć można znaleźć mnóstwo takich rzeczy w sieci postanowiłam podarować nagrodę pocieszenie w postaci dresowej czapeczki w wybranym wzorze :)


Chciałam również podziękować i wspomnieć tutaj o pozostałych bardzo ciekawych pomysłach jak Mato-siata Izy Damse oraz wyprawka dla wcześniaka Pani Justyny Kowalczyk, czy ręcznik Miluś Pani Gosi Kołodziejskiej.

Bardzo serdecznie dziękuje wszystkim Paniom które wzięły udział, przykro mi tylko że zgłoszeń było tak niewiele, ale przynajmniej Ci co wzieli udział mieli większe szanse na wygraną.


W każdym razie muszę wymyśleć inny sposób by nagrodzić tych bardziej angażujących się w życie Milutko-lubisiów :)


Bardzo proszę o kontakt w sprawie dobrania dostępnych kolorystyk przez Zwyciężczynie :)

produkty które wybrałam w konkursie niebawem powinny pojawić się w ofercie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz