piątek, 28 lutego 2014

Lamówkowe NOWUM!

Witam,
już dawno o tym myślałam, czas realizacji się rozciąga bo sporo na głowie.
Co to takiego?
Przesłodkie nie przesadzone, szydełkowe aplikacje na mięciutkiej kolorowej gumce!
Próba się powiodła Milka prezentuje się jak zawsze UROCZO!

Ta tasiemka jest prototypem, zamówiełam już 9KOLORÓW! szaleństwo :D tak tak nie znam umiaru :D

Teraz mam sporo pracy jak zawsze ale wrzucam zdjęcia Miluniu i opaseczki:

Opaska z szydełkowych kwiatuszkiem
Przy okazji chcielibyśmy serdecznie Ucałować Ciocię z USA za śliczną sukieneczkę :*:*

Tkaniny przyszły Amrykany są niesamowite!


Przyszły też po 3 metry morskich i paseczków na pościel, matrioszki i metr helikopterów, wzór duży więc jakaś pościel będzie super!

Szydełkowałam cały tydzień i zrobiłam jeszcze nowy projekt ku chwale Chłopakom z Dortmundu :)

   
Szydełkowa pilotka BVB
Mój Patent z brystolem jak widać świetnie się sprawdza, co nie zmienia faktu, że namiot bezcieniowych chyba musi zawitać w moim marcowym budżecie, oczywiście Pan K. jest Bardzo temu przeciwny :P ale focenie do 13 dla mnie jest trudne jeśli Milka nie chce spać ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz