sobota, 1 lutego 2014

Sówka urodzinowa

No może nie dosłownie, ponieważ to nie urodziny,
ale jak dla mnie dość duża feta, jaka?
Dzisiaj obchodzi półrocznicę urodzin Miluni dobra koleżanka Zuzia,
dlatego wraz z innymi rzeczami do Jej babci powędrowała taka mała niespodzianka :)
Mam nadzieję że się babcia nie wygadała, a skoro ja nic o tym nie wiem to pewnie nie.

Dlatego na łamach mojego skromnego bloga,
chciałam złożyć najserdeczniejsze życzenia,


Droga Zuziu,
Wszystkiego najlepszego, dużo uśmiechu,
Żeby każdy dzień przynosił Ci nowe doznania,
żebyś wyrosła na śliczną damę,
żebyś znalazła pasję i cel w życiu,

100lat Kochana!
Ciocia Ewelina
Całuski od  Miluni!

A tutaj mały prezent z ukrytym przesłaniem na odwrocie:

Owl pillow, sówkowa podusia ciumkarka

owl pillow, sówkowa podusia ciumkarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz