piątek, 8 maja 2015

Folklor czyli kocyk minky i wzór łowicki!

Witam,

kochani ile ja musiałam się naszukać, nawywijać żeby znaleźć materiał który będzie idealny, chyba się udało!
zamówiłam próbki, materiał gładki, gęsto tkany i prawie się niemnący.
Uszyłam z niego pierwszy kocyk z wzorem łowickim, wzorów mam kilkadziesiąt, więc jest w czym wybierać,
kocyk prezentuje się tak, to wersja light:

Folklor, kocyk minky i łowicki wzór, Milutek Handmade

wzory dla dziewczynki:
wzory dla dziewczynki, Milutek Handmade
wzory dla chłopców
wzory dla chłopców, Milutek Handmade
wzory minky
kolory minky, Milutek Handmade


 Cennik:

kocyk rozmiar 70x100 cena 85zł+kw
kocyk rozmiar 135x100 cena 150zł+kw
wkładka do wózka 85x35 cena 79zł+kw
poduszka rogal lub motyl cena 35zł+kw
Komplet do wózka 110zł+kw
Pochwalę się jeszcze moimi nowymi metkami i naklejkami, w KOŃCU W KOLORZE!


Metki i naklejki, Milutek Handmade
znalazłam firmę która drukuje metki na taśmie niestrzępiącej za grosze, za 5m zapłaciłam 35zl !
Jakby kto pytał gdzie, zajrzyjcie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz