niedziela, 3 maja 2015

Jak uszyć Kapelusz dla dziecka

Witam,

3maja święto Konstytucji, a trzeba jakoś wykorzystać czas kiedy dziecko śpi, więc patrząc na mocne słońce w końcu uszyłam Milence kapelusik żeby chronił ją przed słońcem i nie raziło w oczy.


Pierwszy raz szyłam taki kapelusik, skorzystałam z wykroju Ottobre, całkiem prosty choć czasochłonny, generalnie szukam jeszcze czegoś innego, ale na teraz wystarczy.

Użyłam dwóch rodzajów bawełny, jedną w amarantowe matrioszki a druga w turkusowe groszki.
Doszyłam jeszcze zawijaskowego kwiatuszka dla ozdoby i wyszło tak:

Jak uszyć Dwustronny kapelusik dziecięcy, Milutek Handmade

Jak uszyć Dwustronny kapelusik dziecięcy, Milutek Handmade

Jak uszyć Dwustronny kapelusik dziecięcy, Milutek Handmade



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz