piątek, 24 stycznia 2014

Czapa słodki króliczek ma wielkie oczy!

Witam,

dzisiaj będzie cukierkowo, słodko wręcz słitaśnie!

zrobiłam przepiękna czapę królika, długo szukałam inspiracji, ale wyobraźcie sobie że nie było nigdzie, dosłownie nigdzie nic co by mi się względnie podobało, czysta porażka.

Stwierdziłam że wykorzystam stereotyp słodkiego wyrazu twarzy, a mianowicie oczu kota ze Shreka chyba każdy je zna i pamięta jaki dawały efekt, idąc tym tropem postanowiłam takie oczy umieścić w standardowej białej czapie pilotce z wykończeniem różowym (słit na 100%)  z warkoczykami i uszkami króliczka z kokardami na ich zwięczeniu.

Wyszło naprawdę pięknie i aż serce się kraje, że moj talent plastyczny został zmarnowany w czasach gimnazjum :P

oto czapa:
samotnie:

Słodka czapka króliczek/ crochet Cute Bunny Hat

 i na modelce córkowej :D


Słodka czapka króliczek/ crochet Cute Bunny Hat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz