środa, 29 stycznia 2014

Moje pierwsze mitenki

Witam,

dzisiaj zapowiedz nowości, pierwsze Mitenki, oj ile mi napsuły nerwów, to nie powiem, bo podejść było wiele, ale do sedna, miały być z cieńszej włóczki i nawet coś wyszło:

Szydełkowe mitenki gwiazdki/ crochet Mittens star stitch


Nowy ścieg nowy produkt to mnie przerosło, bo z prawej strony bardzo ładnie ale ja jestem perfekcyjna i musiało być idealnie a nie jest, więc stwierdziłam że zrobię po swojemu i na ciepło z klapeczką i śnieżynką, zaskoczona ogromem włóczki na jej stworzenie, dodałam białe akcenty naszyłam śnieżynkę i jest. Chyba się podoba :)

Muszelkowe szydełkowe Mitenki z klapką

Myślę że to kolejny sektor który mi przypadnie do gusty, myślę że będzie ich więcej oj tak to całkiem praktyczna rzecz dla mobilnych mam które często korzystają z smartfona i chodzą na szybkie zakupy ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz