piątek, 12 czerwca 2015

Liski najlepsze są! bugaboo i quinny komplet do wózka

Kochani, jak widzę liski to mi się oczy błyszczą, a jak mam z nich szyć to aż mnie dech zapiera, nie mogę powiedzieć żebym racjonalnie myślała gdy ktoś mnie pyta o zamówienie z tego materiału.

Podobnie miała się sprawa z kolejnym zamówieniem. sporo czasu zajeło mi adaptowanie wymiarów i wzoru podanego przez klientkę i były pewne problemy, ale koniec końców efekt jest naprawdę dobry.
najważniejsze że zyskałam kolejny "fason" wkładki do wózka który Pasuje również do wózków z siedziskiem kubełkowym, czego nie mogłam powiedzieć o klasycznej wkładce na troczki.

Sama jednak nie mam pewności czy sprawdzi się idealnie, ale juz kupiłam piankę tapicerską z której mam zamiar szyć wkładki bez troczków, chociaż te 0,5cm wydaje mi się strasznie cienkie.

Komplet dla Pani Pauliny składał się z wkładki, motylka i pokrowca na pałąk od wózka Bugaboo, podobno pasuje również do Quinny.

Wkładka jest dłuższa ma 87cm i góra ma niemal 40cm a dół około 30cm i jest dość wyjątkowo pikowana i ma dwie gumki stabilizujące.

motylek liski już znacie:
motylek antywstrzasowy, pomarańczowe liski, Milutek Handmade cena 35zł+kw
rzeczona wkładka do bugaboo
wkładka do wózka bugaboo quinny, pomarańczowe liski, Milutek Handmade cena 89zł+kw
wkładka z motylkiem:

kompleto do wózka bugaboo quinny, pomarańczowe liski, Milutek Handmade 120zł+kw
komplet z pokrowcem na pałąk wózka:
komplet do wózka bugaboo quinny, pomarańczowe liski, Milutek Handmade 150zł+kw

1 komentarz: