wtorek, 2 czerwca 2015

Wyniki rozdawajki na dzień dziecka

WITAM!!!
chciałabym ogłosić wszem i w obec wyniki losowania, które odbyły się przed momentem.Wynik losowania jest rezultatem wygenerowania losowego nr zgłoszenia pod plakatem konkursowym.

Zgłoszeń ważnych było 575 z którym jeden wygra super nagrodę kocyk minky!


Mam nadzieję że wszystkie osoby które wzieły udział w konkursie są uczciwe i wzięły w nim udział, ponieważ chcą uczestniczyć w życiu Milutka i nagroda byłaby dodatkową atrakcją.
Tym samym nie wyobrażam sobie tzw ODLUBISIÓW, którzy biorą udział w konkursie tylko dla samej nagrody, którą otrzyma przecież tylko jedna z nich. Pamiętajcie że każdy produkt który pojawia się na mojej stronie jest stworzony przeze mnie własnoręcznie, to czas, umiejętności, wartość materiału i serce które wkładam w każdy przedmiot który tworze, nie zapominajcie o tym i mam nadzieję że to szanujecie.

Wracając do meritum, osobą która oddała WAŻNE zgłoszenie (polubiła profil, udostępniła plakat i zaprosiła aż 12osób z własnej woli), musiałam drugi raz losować bo pierwsza osoba nie udostępniła zdjęcia... :(




Serdecznie gratuluje!!!
 i proszę napisać mi PW z adresem wysyłki w dniu dzisiejszym.


Dla pozostałych uczestników konkursu którzy złożą dzisiaj zamówienie na motylka z dostępnych materiałów oferuje rabat 15%!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz