piątek, 12 czerwca 2015

Szydełkowane buciki balerinki do chrztu

Już sądziłam że do zimy nie wezmę szydełka do ręki, a jednak udało się.
Dzięki mojej klientce, odkurzyłam szydełko i wyszydełkowałam moje sztandarowe balerinki ze stokrotką w kolorze ecru.
Już myślałam że zapomniałam jak je robić ale pozostała pamięć mięśniowa hehe ;)

balerinki uważam za najcudowniejsze buciki dla dziecka niechodzącego,
dlaczego?
  1. są mięciutkie
  2. nie spadają z nóżek dzieki paseczkowi
  3. idealnie przylegają do nóżki
  4. wygladają cudownie
  5. oddychają
  6. dziecko ich nawet nie czuje, nie przeszkadzają mu a nawet jeśli wierzga pozostają na nodze.
Żadnych plastikowych buciorów dla maluszków...

moje buciki prezentują się tak:
szydełkowane buciki do chrztu, Milutek handmade, cena 25zł+kw
Zastanawiam się nad szydełkowanie ekskluzywnych bucików do chrztu z bawełny ekologicznej lub kaszmirowych włóczek, uważam że takie rzeczy zasługują na najwyższą jakość a nie najtańszego "Kotka" i uważam że cenie je zbyt nisko, niewiele osób zdaje sobie sprawę ale zrobienie jednej Pary tych cudownych bucików zabiera sporo czasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz